محرومیت یک جلسه ای تماشاگران کاشانی

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

محرومیت یک جلسه ای تماشاگران کاشانی
بازديد : 879


جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضا امروز به منظوررسیدگی به رفتار ناشایست تماشاگران باریج اسانس کاشان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در جلسه امروز دوشنبه 4 دی ماه کمیته انضباطی که با حضور دکتر فرخی رییس کمیته انضباطی، انصاری دبیر کمیته انضباطی، افشاردوست دبیر کل فدراسیون، پورحسن رییس سازمان لیگ، امیدوار حاتمی رییس کمیته داوران، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار و در خصوص رفتار ناشایست تماشاگران کاشانی بحث و رای این کمیته اعلام شد که به قرار زیر است:
تیم باریج اسانس کاشان به علت رفتار ناشایست تماشاگرانش در بازي مقابل متين ورامين به محرومیت از حضور تماشاگرانش در اولین بازیخانگی محکوم شد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط شاسوسا در تاریخ 1391/10/10/0 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

در حالیکه فاجعه بندر عباس محرومیتی بدنبال نداشت،و سرمربی تیم تبریز از پرتاب

اشیا به داخل زمین و فحاشی تماشاگران متین و تذکرات مکرر ناظر بازی به تماشاگران ورامینی خبر داده است دراتفاقی غیر قابل تصور سازمان لیگ از تماشاگران شهرهای ورامین و بندر عباس تقدیر کرده است که هر آدم عاقلی را به شک وشبهه وا می دارد

البته اظهار نظر ایشان در مورد تماشاگران مشهد به اصالت رئیس سازمان لیگ و سمت یکی از اقوامه نزدیکشان ایشان در تیم والیبال بانوان مشهد باز می گردد که البته پیش از این نیز برای مشهدی ها اقداماتی از قبیل عدم اجازه بازی به دو بازیکن شهرداری ارومیه پیش از شروع بازی با این تیم خبر داده بود و بعد از آن گوشی خود را از دسترس خارج کرده بود و یا در صدور مجوز برای بازی کردن محمد طاهر وادی بازیکن فصل گذشته باریج اسانس که بدون رضایت نامه باشگاه در حالیکه یک سال دیگر از مدت قرارداد وی با کاشانی ها باقیمانده بودکارت وی را بعنوان بازیکن مشهد صادر کرده بود و در مورد اعتراض باشگاه نسبت به این اقدام اتفاقی در والیبال ایران نیفتاد....






این نظر توسط saghar در تاریخ 1391/10/4/1 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

dg in chand vaght tamashagara daran miterkoonan پاسخ:خوش بحالتون ... ما كه امسال تيمي از گنبد نداريم! اون تيم جواهري كه فقط اسمش گنبده و بومي نيست،طبيعيه كه كسي هم طرفدارش نيست!

این نظر توسط مه سا در تاریخ 1391/10/4/1 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام ... خوبین آقا جمال ؟





ینی والیبالم تماشاگراش شیطونی میکنن من فک می کردم فقط تماشاگرای فوتبال محروم میشن !


1 سوال ؟ جاوید آل جواد مربی والیباله ؟ ینی اسمش واستون آشناس؟ پاسخ: سلام آبجي،ممنون خوبم،توخوبي؟ آره بابا امسال زياد شده!قبلا اينجوري نبود! تا حالا اسمشو نشنيدم آبجي! راستي امروز از ظهر به بعد نميشد تو بلاگفا كامنت گذاشت!


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف